T: Utskrift av tillfälliga dekaler till firmabilen

Användarvisningsbild
Walle
Moderator
Inlägg: 7660
Blev medlem: 14 december 2004, 10:32:18
Ort: Stockholm

T: Utskrift av tillfälliga dekaler till firmabilen

Inlägg av Walle »

Då hela vevan med namnbyte på mitt bolag ej ännu är klart så skulle jag behöva 3 st väldigt enkla dekaler utskrivna. De behöver inte vara så hög kvalitet / sitta så hårt att man inte får loss dom om några månader när det ska på permanenta dekaler.

Vad jag vill ha utskrivet är helt enkelt:

Stenspräckning (eller bergspräckning, har inte bestämt mig ännu)
Schakt, håltagning, m.m. (gärna så det blir lika långt som ordet ovan)

0769-422315

Jag behöver två som är ca 180 cm långa till sidorna, och en kortare bak (måttar senare, har inte kärran här, men ca 120 cm eller så). Svart text på genomskinlig plast/vinyl eller vad man nu använder. Kåpan det ska sitta på är vit, men det ser väl bättre ut med utskrift på genomskinligt än på vitt? Typsnitt är inte så viktigt, annat än att det ska se bra ut och vara utan serifer (för visst ser det väl bäst ut utan serifer?)

För att vara övertydlig, jag söker inte en gratistjänst, jag betalar givetvis för mig! :)
Svar i tråden, PM eller till christoffer.wallstenius@gmail.com, vilket kvittar för mig.
Användarvisningsbild
lillahuset
Gått bort
Inlägg: 13969
Blev medlem: 3 juli 2008, 08:13:14
Ort: Norrköping

Re: T: Utskrift av tillfälliga dekaler till firmabilen

Inlägg av lillahuset »

Vi med teknisk bakgrund brukar föredra utan serifer. Trycksaksmänniskorna gillar ofta med serifer.
Användarvisningsbild
Walle
Moderator
Inlägg: 7660
Blev medlem: 14 december 2004, 10:32:18
Ort: Stockholm

Re: T: Utskrift av tillfälliga dekaler till firmabilen

Inlägg av Walle »

Aha, ja det kan jag tänka mig! Jag tror nog det passar bäst utan, men som sagt, teknisk bakgrund :)
Användarvisningsbild
mrfrenzy
Co Admin
Inlägg: 14863
Blev medlem: 16 april 2006, 17:04:10

Re: T: Utskrift av tillfälliga dekaler till firmabilen

Inlägg av mrfrenzy »

Hfe signs har väldigt överkomliga priser https://www.hfe-signs.co.uk/vehicle.php
Man kan välja det svagare limmet om det ska gå lätt att ta bort.
Skriv svar