S Söker arbete

KSRR

S Söker arbete

Inlägg av KSRR »

Hej,

Jag söker extra arbete eller arbete på heltid. Jag är utbildad elektronikingenjör och studerar nu VHDL samt hårdvarunära C programmering vid yrkeshögskolan AGSTU i Västerås. Programmet jag studerar på är TEIS (Tillämpad elektronik för inbyggda system) och det är distansstudier som pågår fram till 2016-06. Jag har tidigare arbetat som programmerare och elektronikutvecklare och har 5 - 7 års arbetserfarenhet inom branschen. Jag arbetar heltid utöver mina studier men jag vill arbeta med hårdvarunära programmering och elektronikutveckling vilket jag inte gör idag.
Under mina distansstudier har jag insett att arbeta på distans är väldigt bra och då jag har möjlighet att arbeta hemifrån skulle det vara det bästa för mig.
Hoppas min profil känns rätt för er och att ni hör av er.

Jag uppdaterar min annons då jag nu är färdig med mina studier. FPGA design med kodning i VHDL samt generering av IP komponenter, hårdvarunära C programmering i NIOS II miljö samt generering av system runt NIOS II processorn i QSYS i Quartus har varit delar av utbildningen. Dokumentation med ingående rapportskrivning har självklart också varit en stor del.

Jag söker i första hand arbete i Dalarna och dess närområde men är det inte möjligt är jag flyttbar.

Hoppas det finns något företag som är i behov av en FPGA designer, Hårdvaunära C-programmerar eller båda.

st_rus@hotmail.com

Hälsningar

Stefan
Senast redigerad av KSRR 2 augusti 2016, 12:07:29, redigerad totalt 2 gånger.
kodar-holger
EF Sponsor
Inlägg: 920
Blev medlem: 26 maj 2014, 12:54:35
Ort: Karlskoga

Re: S Söker arbete

Inlägg av kodar-holger »

Här blir nog svårt att arbeta på distans men föreslår att du slår en flukt ändå.

http://saabgroup.com/career/vacancies/?

Gäller för övrigt andra också.
Skriv svar