Uthyres: Kontorsplats med verkstad i Stockholm(intressekoll)

Användarvisningsbild
gunne
Inlägg: 2073
Blev medlem: 17 juni 2004, 15:00:31
Ort: sthlm
Kontakt:

Uthyres: Kontorsplats med verkstad i Stockholm(intressekoll)

Inlägg av gunne »

Är det någon som vill hyra en kontorsplats med tillgång till verkstad i på Långholmen i Stockholm?

Jag håller på att bygga lite på ett skepp på Långholmen och snart har jag inte plats för mina verktyg när bygget fortskrider. Jag ligger därför i förhandling om att köpa en kontorspråm som ligger brevid och som jag ska ha som kontor och verkstad. Planen är att använda övervåningen som kontor med fyra kontorsplatser och undervåningen som verkstad. Ca 70 m^2 kontor och 70 m^2 verkstad.

Verktyg som finns i dagsläget är diverse träbearbetningsverktyg, svetsar, plasmaskärare, CNC-fräs, grundläggande elektronikverktyg etc etc. Planen är att utöka med t.ex. laserskärare, 3D-printer, bättre elektronikhörna osv.

För att jag ska få ihop det ekonomiskt behöver jag hyra ut minst en kontorsplats. Det ultimata vore om jag kunde samla fler likasinnade kreativa människor så att vi kan dra nytta av varandras kunskap, verktyg och energi. Och kanske till och med samarbeta kring olika utvecklingsprojekt och prototypbyggen.

Är det någon som är sugen? Perfekt för egenföretagaren som har vuxit ur sitt hemmakontor.