Någon duktig hemsidebyggare ?

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)

Hur är deras nuvarande sida ?

Omröstningen slutade 19 maj 2005, 15:37:56

Urkass
22
54%
Dålig
16
39%
Duger
2
5%
Bra
1
2%
 
Antal röster: 41
Användarvisningsbild
bengt-re
EF Sponsor
Inlägg: 4829
Blev medlem: 4 april 2005, 16:18:59
Skype: bengt-re
Ort: Söder om söder
Kontakt:

Någon duktig hemsidebyggare ?

Inlägg av bengt-re »

Jag vet en firma som säljer en massa roliga saker och har många bra och nyttiga prylar i sitt sortiment. Problemet är att deras hemsida är så kass att man blir tokig på den... Svårt att lyckas få fram den sida som man vill se...

http://www.laseroptronix.se/

Om någon driven duktig dataputte kan hjälpa honnom att fixa den emot att ha säkert kan betala med skojiga komponenter?! Jag har inte frågat Allan Jansson om detta, men har klagat på sidan... ;)

Jag tror faktist att detta företag skulle kunna exandera om de bara fixade till hemsidan till en modern standard.....

Se det som en utmaning den som vill. Det enda jag har med saken att göra är att jag retar mig på ett företag som har så mycket intressanta produkter har en så sorglig sida..
Användarvisningsbild
MicaelKarlsson
Inlägg: 4669
Blev medlem: 18 juni 2004, 09:16:07
Ort: Aneby
Kontakt:

Inlägg av MicaelKarlsson »

Håller med om att sidan var allt för sorglig att titta på men innehöll mycket spännande saker som tyvärr var utanför min budget.
Jag har allt för dåliga kunskaper i hemsidesnickeri för att anta uppgiften.
maxxflow
Inlägg: 1150
Blev medlem: 17 mars 2004, 16:11:14

Inlägg av maxxflow »

Tja, jag har ju en viss erfarenhet av "hemsidesnickeri"... (portfolio)
Men jag har så j*kla mycket att göra nuförtiden, så det är nog inte aktuellt just nu iaf...
Användarvisningsbild
tecno
Inlägg: 27037
Blev medlem: 6 september 2004, 17:34:45
Skype: tecnobs
Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
Kontakt:

Inlägg av tecno »

" Jag har inte frågat Allan Jansson om detta, men har klagat på sidan... "

Skulle det inte ha varit bättre att fråga först om han ÄR intresserad av att få hjälp OCH om han ÄR villig att betala för att få hjälp?

Kunde vara ett intressant projekt att ta tag i om man får *fria* händer sas.

Bengt
Användarvisningsbild
ensten
EF Sponsor
Inlägg: 3759
Blev medlem: 19 oktober 2004, 15:55:20
Ort: Hudiksvall

Inlägg av ensten »

Jag behöver referensjobb!!! Jag jobbar under namnet Moonsoft (www.moonsoft.se) Skicka honom till mig så hjälper jag honom gratis.

EDIT> Har mailat och erbjudit mig att hjälpa dom gratis.
Användarvisningsbild
ensten
EF Sponsor
Inlägg: 3759
Blev medlem: 19 oktober 2004, 15:55:20
Ort: Hudiksvall

Inlägg av ensten »

Fick svar från Allan och jag tror inte han fattar hur sunkig sidan är, han höll på att "jobba" på att få till länkarna till bilderna, "som försvann när webhotellet bytte till Linux". Sen att sidan är ful och rörig verkar han inte förstå ... men nu har man erbjudit sig i alla fall.
Skriv svar